درگیری دو نماینده بر سر زمین خواری «حیران»
گونده ليگ سوزلر آذر بايجان اوغلوندان
امیدوارم بادرج واقعیتها،انعكاس مشکلات عمومی مردم وکارگران مخابرات مراکز روستایی (قشر ستمديده اين سرزمين)وبا ياري ومساعدت شما عزيزان به وظيفه شرعي وديني خودعمل كرده وصداي مظلوميت انسانهاي فراموش شده را به گوش مسئولين برسانم.

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان وطن سسي و آدرس watansasy.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 145
بازدید دیروز : 49
بازدید هفته : 196
بازدید ماه : 194
بازدید کل : 47310
تعداد مطالب : 785
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

https://telegram.me/joinchat/CTykzQhYDnD7TJj00YtduQ

آمار مطالب

کل مطالب : 785
کل نظرات : 0

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 4

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 145
باردید دیروز : 49
بازدید هفته : 196
بازدید ماه : 194
بازدید سال : 1300
بازدید کلی : 47310
درگیری دو نماینده بر سر زمین خواری «حیران»

پس از سخنان نعیمی‌رز در برنامه تلویزیونی و افشاگری وی در مورد زمین‌خواری بستگان یکی از نمایندگان مردم اردبیل در گردنه حیران، در جلسه علنی مجلس درگیری لفظی بین دو نماینده بوبجود آمد.

پیرموذن در صحن علنی دیروز یکشنبه (۲۵ مرداد ماه) مجلس با صدای بلند فریاد می‌زد و نعیمی‌رز را به دزدی متهم می‌کرد؛ صفر نعیمی‌رز نیز با در دست داشتن برگه‌هایی، اعلام می‌کرد که سند زمین‌خواری را در اختیار دارد.

پیرمؤذن نعیمی‌رز را به فرافکنی و طفره‌رفتن از زمین‌خواری متهم کرده و به تابناک گفته است: «نماینده آستارا با فرافکنی، قصد طفره‌رفتن از زمین‌خواری را دارد. دوشنبه گذشته، نشست ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی در دفتر معاون اول رئیس‌جمهور برگزار شد؛ نشستی که در آن پرونده زمین‌خواری در گردنه حیران مورد بحث قرار گرفت و تیمی برای بررسی وضعیت پرونده «گردنه حیران» به این منطقه رفتند تا این گزارش به ستاد ارائه شود».

صفر نعیمی‌رز، نماینده آستارا، تأکید دارد که «عمده این زمین‌خواری‌ها از زمان یکی از نمایندگان مجلس آغاز و پس از آن، پای مدیران دولتی سابق (نهم و دهم) توسط این نماینده به گردنه حیران باز شده است؛ در واقع او عامل ورود مقامات دولتی سابق به بحث زمین‌خواری در این ناحیه بوده است».

کمال‌الدین پیرموذن در این مورد اظهار کرد: پیگیری‌های قاطعانه‌ای که مسئولان و رسانه‌های استان در مورد ساخت و ساز حیران کرده‌اند، به ثمر نشسته و بنده نیز به عنوان عضو فراکسیون محیط زیست مجلس به جد این موضوع را پیگیر هستم.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی افزود: قطعاً اگر مسئولان قضایی و متولیان امر دست به دست هم دهند در حد وسع و توانمان تلاش می‌کنیم تا حقیقت مسئله در تخریب حیران مشخص شود، چراکه نماینده ولی فقیه در استان اردبیل نیز در این زمینه به مسئولان امر تذکر لازم را داده‌ و حتی نامه‌ای را به رئیس جمهور نوشته‌ است تا این قضیه بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

پیرموذن بیان کرد: قطعاً به دنبال رو کردن اسناد و مدارکی هستیم تا مقصران اصلی صدور مجوز و تسهیل آن را به همه مردم معرفی کنیم.

وی گفت: بنده از معاون اول رئیس جمهور و دیگر مسئولان سازمان حفاظت محیط زیست و منابع طبیعی خواسته‌ام تا در رسیدگی به این پرونده مهم سرعت عمل بیشتری را به خرج داده و پرده از برخی واقعیت‌ها باز کند.


تعداد بازدید از این مطلب: 960
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:









عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود